Cerkev Karmelske Matere Božje v Gaberju

naslov_cerkev_gaberje

SLOVENŠČINA:

cerkev_gaberje_01CERKEV KARMELSKE MATERE BOŽJE V GABERJU (1995 – 1997)

Na mestu, kjer je bila stara kapelica, zgrajena leta 1923, sedaj stoji cerkev, ki je posvečena Karmelski Materi Božji, ki goduje 16. julija, in je podružnična cerkev lendavske župnije.

Gradnja cerkve se je pričela leta 1995, dokončana in posvečena pa je bila julija 1997. Notranjost cerkve se odlikuje po lepi arhitekturi, ki je delo arhitekta g. Kovača, rojaka iz Dokležovja. Glavni oltar krasi umetnina g. Hauka, ki predstavlja Karmelsko Mater Božjo, ki v rokah drži škapulir, ob njej pa dva angela in duše, ki čakajo na zveličanje. Mozaik je sestavljen iz 12.000 kosov in iz več vrst lesa, ki je bil dobavljen iz različnih držav sveta. Igra svetlobe, pastelnih barv in reliefnih igrivosti daje vtis enkratne umetnine.

V notranjosti cerkve sta tudi lep lesen križ in križev pot, ki je bil izdelan leta 2004 in je v obliki mozaika nameščen na levi in desni steni cerkve.

Za ogled notranjosti cerkve lahko pokličete
na tel. št. 070 777 069 (Danica) ali 031 320 287 (Helena).

Ključi pa se lahko dobijo pri Hozjanovih, Glavna ulica 20, preko cerkve.
Vabljeni k ogledu!


DEUTSCH:

cerkev_gaberje_02_Panorama4»LIEBE FRAU VOM BERGE KARMEL« – KIRCHE IN GABERJE (1995–1997)

Auf der Stelle der ehmaligen Kapelle, die 1923 gebaut wurde, steht heute die Kirche, die der »Liebe Frau vom Berge Karmel« gewidmet ist (Gedenktag am 16. Juli). Die Kirche gehört zur Pfarrei Lendava.

Im Jahre 1995 fingen die Kirchenbauarbeiten an und wurden im Juli 1997 beendet, dann wurde die Kirche auch geweiht. Das  Kircheninnere wird duch die schöne Architektur von Herrn Kovač aus Dokležovje ausgezeichnet. Der Hauptaltar schmückt das Kunststück von Herrn Hauko, die die »Liebe Frau vom Berge Karmel« darstellt, die in ihrer Hand das Skapulir  hält, neben ihr stehen zwei Engel und die Seelen, die auf Erlösung warten. Das Mosaik ist aus 12.000 Stücken  und aus verschiedenen Ländern gelieferten unterschiedlichen Holzsorten zusammengestellt. Das Lichtspiel, die Pastelfarben und die Verspieltheit in Reliefen gibt den Eindruck eines einzigartigen Kunststücks.

Im Kircheninneren befindet sich auch ein Holzkreuz und das Kreuzweg-Mosaik auf der rechten und linken Seite der Kirche, das im Jahre 2004 angefertigt wurde.

Für die Besichtigung der Kirche rufen Sie
Danica (Tel.: 00386 70 777 069) oder Helena (Tel.: 00386 31 320 287) an.

Die Kirchenschlüssel sind bei der Familie Hozjan (Glavna ulica 20)
genenüber der Kirche erreichbar. Herzlich willkommen!


ENGLISH:

THE CHURCH OF OUR LADY OF MOUNT CARMEL IN GABERJE (1995 – 1997)

The church, dedicated to Our Lady of Mount Carmel, is situated at the site of the old chapel, built in 1923. Its name is celebrated on 16th July and it is a subsidiary of the parish church in Lendava.

The construction of the church began in 1995 and it was completed and consecrated in July 1997. The interior of the church is known for its beautiful architecture, the work of a local architect from Dokležovje Mr Kovač. The main altar is adorned with artwork of Mr Hauko, depicting Our Lady of Mount Carmel holding a scapular in her hand, flanked by two angels and souls awaiting salvation. The mosaic is composed of 12,000 pieces and of several types of wood that have been supplied from various countries of the world. The combination of light, pastel colors and relief playfulness gives the impression of a single artwork.

Inside the church, there are a beautiful wooden cross and the Way of the Cross, which was constructed in 2004 and is installed on the left and right wall of the church in the form of a mosaic.

To see the inside of the church you can call
phone Nr 00386 70 777 069 (Danica) or 00386 31 320 287 (Helena).

The keys are at the home of Hozjan family, 20 Main Street (Glavna ulica 20),
across the street from the church. Welcome!


FOTOGALERIJA / FOTOGALERIE / PHOTO-GALLERY

cerkev_gaberje_VEN_5231 cerkev_gaberje_VEN_5239 cerkev_gaberje_VEN_5241 cerkev_gaberje_VEN_5248 cerkev_gaberje_VEN_5255-1

Comments are closed.